fredag 12 juni 2009

fredag

bilden känns lite passande, med tanke på att regnet öser ner utanför fönstret. det kan visserligen vara lite mysigt ibland, dock inte första dagen på sommarlovet. det får ju inte sommarkänslan att stiga direkt. vi dissar även landet idag pga detta, och åker förmodligen upp imorgon bitti, får se hur det blir med det. ligger just nu på sängen i ett par leggins och en stor tröja. låter mysigt, men för att vara ärlig trivs jag mycket bättre i att vara fixad. hade dock tänkt att ta mig ner till centrum och köpa godis lite senare, för att sedan bänka mig framför tv:n två timmar som vanligt och titta på big brother. jag älskar verkligen det programmet, för er som inte redan märkt det. om de börjar sända det igen tänker jag söka, lätt. nej, nu ska jag försöka göra lite nytta, och städa mitt rum som har en tendens att bli stökigt hela jävla tiden.

Inga kommentarer: