fredag 22 maj 2009

nu var det morgon och dags för ännu en dag. eller är det fortfarande morgon när klockan är tolv på förmiddagen? vi hade en mindre diskussion om det vid frukostbordet - gabriel, christopher och jag. enligt mig och christopher är det fortfarande morgon då klockan är tolv, medans gabriel anser att det är mitt på dagen då klockan är elva. där ser man! har precis gjort mig i ordning lite granna, orkade dock inte fixa håret så det fick bli mössa. ser ut som världens miffo, men jag orkar inte bry mig. vänter på de andra och sedan ska vi bege oss in mot stan. ska shoppa, fönstershoppa för min del, och träffa marcus. blir nog lunch och musikspelande i bilen också, precis som vanligt. lite synd att vi träffar gabbe så sällan, för att inte tala om christian. honom träffar vi aldrig i stort sätt. men så det är, i guess. man kan ju inte få allt. dags att ladda ipoden med ny musik!

Inga kommentarer: