fredag 11 januari 2008

fredag

sitter i skolan. så fett jävla tråkigt. vill inget annat än att komma hem, för tillfället. jag är fett hungrig, och det blir äcklig mat som vanligt. dessutom är jag klar med allt jag måste göra, och har en hel eftermiddag att fördriva tiden med något annat! förmodligen kommer det bli att jag sitter vid datorn, som vanligt. men det är fett tråkigt det med, för alla andra är i skolan ._. usch. imorgon ska jag vara med lotta. <3 det blir trevligt as hell. :> ser inte ens fram emot att det är helg nu, med tanke på att det är vanlig skola nästa vecka. jag förstår inte hur jag ska stå ut. speciellt inte med franskan! jag får ångest som fan över att bara tänka på det. har lust att skolka varje jävla franskalektion, men då kommer jag garanterat få IG. jag ligger redan på IG-nivå, och det beror på allt jag skolkade och sådant förra terminen, så om jag inte kämpar nu så kommer jag lätt få IG. och det har jag inte "råd" med. usch! nu ska jag fortsätta ägna mig åt bilddagboken, som är kul, nu under skoldagen. >___>

Inga kommentarer: