torsdag 31 januari 2008

torsdag.



jag måste bara påpeka att dom nya bilderna är dom vackraste jag sett på länge. seriöst, den som inte kan erkänna att han är vacker borde nog ta sig en jävla tankeställare. det är sjukt ;_; <3

redan fredag imorgon igen. tiden går så jävla fort. o_o och idag är det exakt en vecka sen rockbjörnen. känns som jag var där igår. så sjukt. tiden skrämmer mig. anyway. sökte gymnasium idag. sökte två linjer på lerum, två på munkebäck och en på alströmer. får se vad jag kommer in på. men jag hoppas verkligen att jag kommer in på samhäll&media på munkebäck, för det är det enda jag känner att jag verkligen vill gå. jaja, känns skönt att det är gjort nu iallafall så man slipper gå runt och tänka och oroa sig för det. annars har det inte hänt så mycket idag. var i skolan, och det var väl helt okej. alla dagar när det inte är franska känns fan helt okej. har fett mycket franskaläxa tills imorgon. men jag kan den faktiskt ganska bra, förrutom texten, men jag får skylla på att jag inte var där. och det är ju faktiskt sant. ska bli fett skönt med helg imorgon iallafall. vet inte vad jag ska göra ännu. kanske hitta på något kul med louise? :> får se. tror jag måste plugga lite trots allt. har två nationella prov nästa vecka + NO prov. åt helvete med skolan! ;_;

Inga kommentarer: