onsdag 30 januari 2008

onsdag.

seriöst, vad gör jag under dagarna egentligen? ingenting. idag pluggade jag franska ca en timma efter att jag kom hem, satte mig här, åt middag, satte mig här igen, och vart sitter jag nu? jo, här. haha. jag är så tragisk. menmen. skolan idag var helt okej faktiskt. hade hemkunskap nästan enda fram till lunch. det var min tur att laga mat idag, eftersom jag inte gjorde det förra veckan. och jag lagade min lasagne. haha! det gick bra. :> sedan hade vi elev, där jag gör ett arbete om tokio hotel. men skrattade typ bort hela lektionen med louise. haha! det var mys. för övrigt hände ingenting mer intressant. vet inte vad jag ska göra resten av dagen. det är ingenting bra på tv. jag borde väl plugga egentligen, men jag orkar inte, som vanligt. kommer väl bli att jag sitter här tills jag ska sova ikväll igen. pft.

seriöst, jag är i stort behov av pengar. o_o jag behöver VERKLIGEN nya kläder. + foundation, hårspray, mascara och en massa annat shit. samtidigt som jag VERKLIGEN måste göra någonting av mitt hår. vill verkligen blondera mig. men jag vill inte ha någon ful orange blond färg, utan jag vill ha riktigt platinablont. men fick reda på att nadia idag att det kostar mellan 700-800 kronor att bleka det hos frisör. o_o det har jag verkligen inte råd med. + att löshår kostar 400 kronor, och om jag ska göra rosa ränder och slingor och sånt där går det väl på några hundra till. = döda mig! jag vill, jag måste ;_; mitt hår ser ut som en jävla rishög!

Inga kommentarer: