onsdag 30 januari 2008

onsdag.

jag låg och tänkte länge igårkväll/inatt, som vanligt. och jag fick sån jävla panik. man lever bara en gång, och det känns som att jag slösar bort mitt liv. det låter töntigt och det går inte att få ner med ord, men jag fick sån jävla ångest. det känns inte som att jag gör/har gjort allting man kan göra när man är "ungdom". jag vill göra allt som går, och sen får det gå hur det går. men jag fyller 16 i år. en stor del av mina tonår är redan över, och kommer aldrig tillbaka. jag klarar inte av tanken. det känns som att tiden springer ifrån mig.

jag är rädd för att bli gammal. jag vill dö innan jag blir vuxen och "mogen". jag vill inte leva ett sådant liv. jag vill inte .. det känns inte som att jag har någon framtid. inte att se fram emot iallafall. jag får bara ångest av att tänka på det. det känns onödigt att kämpa i skolan, för jag ser ändå inte fram emot vare sig jobb eller familj, när jag blir äldre. jag vill inte ..

Inga kommentarer: