torsdag 10 januari 2008

torsdag.

okej, detta går inte för sig. jag har inte skrivit här på över en månad. men nu är det ett nytt år och allting, så jag ska lova att skriva varje dag. iallafall försöka, för jag vet ju hur det har gått de andra gångerna jag sagt att jag ska börja skriva varje dag. men iallafall, jag orkar inte berätta om allting som har hänt under tiden jag inte har skrivit någonting, så jag fortsätter som vanligt antar jag. idag är det torsdag, skolan började i tisdags. ÅNGEST SOM FAN! jag har aldrig haft såhär myhcket ångest för skolan i hela mitt liv. vi har inte börjat med vanlig skola än, eller vad man säger, jobbar med ett projekt. men det är färdigt imorgon och nästa vecka börjar vi köra på som vanligt. jag förstår verkligen inte hur jag ska klara av den här terminen. jag kan inte se det positivt på något sett, när jag tänker på att jag har 6 månader framför mig! inte ens helgerna ser jag fram emot. åh, jag orkar inte ens skriva om skolan! för övrigt mår jag inte speciellt bra. jag har inte varit eller mått som jag brukar på ganska många månader nu. jag orkar inte skriva om allt sånt här, jag pallar bara inte! iallafall inte idag.

next:

rockbjörnen 24 januari.
tokio hotel 3 april.

Inga kommentarer: