tisdag 29 januari 2008

tisdag.


jag mår inte bra. jag orkar inte.
det gör ont, så jävla ont ;____;

har inte gjort någonting annat än skolan idag. pluggade hemkunskap fett länge efter att jag kom hem, och även lite franska. borde väl ha gjort mer franska egentligen, men jag orkade verkligen inte. jag har ingen motivation. men imorgon söker jag gymnasium iallafall. det får gå som det går. hade franska idag, det gick helt okej. jobbade typ med jacob g hela lektionen och det var väl trevligt, antar jag. har ingenting intressant att skriva .. jag orkar inte.

tittade på gossip girl nyss, första avsnittet. det var bra, faktiskt :> palla vänta tills nästa avsnitt om en vecka! dessutom är det lite störande att det går samtidigt som andra avenyn. o_o men aja, det får fixa sig på något sett.

Inga kommentarer: