lördag 9 februari 2008

lördag.

har inte bloggat på ett tag nu. jag har tänkt på det, men har inte orkat. orkar inte sammanfatta tiden som gått, för det har inte hänt så mycket intressant. dock borde jag kanske berätta att dagen igår vill jag bara glömma. jag har sån jävla ångest. vill bara radera det ur minnet och låtsas att det aldrig har hänt. men är inte så säker på att det går..

anyway. nu är det helg och lov iallafall. fett skönt. jag hade inte stått ut en vecka till i skolan. speciellt inte med den här takten. allting kommer samtidigt. vet inte riktigt vad jag ska göra nu på lovet. har inte så mycket planer. idag ska jag iallafall vara med louise :> trevligt trevligt. skulle vara med emelie någon dag också, vet jag. och så kanske lotta skulle ha filmkväll, med alla dvd:er och sådant, som jag skulle komma på. sexi hexi.

aja, klockan är inte mer än halv ett. känner att jag gick upp ovanligt tidigt idag för att vara mig. haha! så nu ska jag göra mig i ordning, skriver nog mer ikväll :>

Inga kommentarer: