torsdag 14 februari 2008

torsdag

redan torsdag. låt lovet vara föralltid! well, kom ganska nyss hem från ann. jag och lollo passade ann's dotter louise inatt. hon var lekfull som fan och blev aldrig trött. men det var lätt värt det för pengarna. får bara 200:- var eftersom vi båda fick dela på det jag skulle fått egentligen. men det är ju alltid något. måste skaffa mig ett vanligt jobb också. men jag hittar ju inga! o_o jaja. blev ingen kort-tagning för mig och lollo igår. vi gick till portobello och åt pizza. haha. fett kul, vi satt och asgarvade och pizzagubbarna bara glodde :> dom tyckte nog inte om oss. haha! sen blev det direkt hem till ann efter att vi hade kommit hem. menmen. klockan är inte ett än. funderar på att gå och duscha nu, och göra mig i ordning. så att jag gör någonting av denna dagen åtminstonde. så får det nog bli. ska försöka skriva mer ikväll, för jag har märkt att jag inte gjort det när jag skrivit att jag ska göra det. men ska försöka. (y)

Inga kommentarer: