måndag 11 februari 2008

måndag

god morgon. idag vaknade jag av att lollo ringde mig, och berättade om en viss person som är helt jävla sjuk i huvudet. jag stör mig, även fast jag inte är inblandad egentligen. palla! klockan är halv tre och jag har inte ens klätt på mig än. känner att jag slösar bort mina dagar. men jag har ändå inga speciella planer för idag. ska till lollo sen när mamma har kommit hem med frukost. men det blir trevligt :>

det är den 11 februari idag. snart är denna månaden slut, och då börjar mars! O_O 3 april är inte alls långt borta. det har gått så sjukt fort, och jag börjar bli sjukt nervös nu. inte för att se dom, för det känns det inte som att jag ska göra. utan mer för allting runt omkring. köning och allt sådant. speciellt eftersom my inte får köa på nätterna eller skoldagarna. så jag måste fixa någon att köa med eller något /: aja, det får fixa sig.

skriver mer senare, för det har som sagt inte hänt någonting idag, än.

Inga kommentarer: