tisdag 26 februari 2008

tisdag

kom precis hem från stan. har varit på hockey med pappa. frölunda förlorade med 0-3, och sög riktigt ordentligt faktiskt. men det var trevligt ändå. sitter för det mesta alltid hemma på vardagarna, så det var skönt att komma ut och göra någonting. missade dock gossip girl idag. som är veckans, eller iallafall tisdagens, höjdpunkt. men spelade in det, så får väl titta så fort som möjligt. kommer nog inte kunna göra det förräns till helgen, för bandet är hos pappa. men jag orkar nog vänta. jag borde plugga ._. har matteprov på fredag, och jag kan inte tillräckligt mycket för ett högre betyg än G, och det behöver jag verkligen. får ta en riktig pluggdag på torsdag. för imorgon ska jag till "det", som jag inte orkar nämna här, och sedan ska jag och lollo ut och springa. elljusspåret. ska springa det en gång i veckan nu. så vi ska börja träna regelbundet. har tänkt det länge, men inte orkat dra igång det. men nu ska det bli av. ska även försöka dra ner på godisätandet. jag är verkligen sockerberoende. o_o well, nu tjatar mamma på att jag måste stänga av, så det är väl bäst att göra som hon säger. så det inte blir ännu ett bråk ..

my tears don't fall, they crash around me

Inga kommentarer: