fredag 22 februari 2008

fredag

känner att jag har skrivit mycket idag. mycket onödigt. detta har varit den tråkigaste fredagkvällen på länge faktiskt, och för en gångs skull känner jag för att sova. det skrämmer mig nästan. jag har alltid fått ångest av att sova på fredag/lördagkvällarna, för att jag tycker att helgerna då tar slut så snabbt. men idag är jag trött. dessutom är det inget roligt folk inne, så det är inte ens kul att sitta här. blir bara att jag sitter och tänker för mycket, och fastnar i dom banorna igen. jag orkar inte. imorgon ska jag och louise åka in till stan vid tolv, och träffa en släkting till hon som ska köpa min tokio hotel biljett. 680 kronor ska hon köpa den för, och jag köpte den för 325. oh yeah. jag känner att min ekonomi börjar gå uppåt igen. hoppas bara mamma och pappa betalar "det" för annars ryker alla mina pengar direkt. tiden bara springer iväg. snart är det april, och då är det dags. jag vill inte. ärligt talat. alla andra sitter och längtar och räknar dagarna, men jag vill inte. åh, herre gud. men vad kan jag göra åt saken? ingen idé att babbla på om onödiga grejer nu, på söndag tänker jag sova bort hela dagen. och nu ska jag skriva fanfic eller sova. även fast klockan inte ens är tolv. godnatt.

Inga kommentarer: