tisdag 12 februari 2008



åh, jag vill verkligen ha den nu. o_o så fett snygg. men den kostar 600:- , och just nu har jag fullt upp med att ha råd med allt jag ska göra! efter incidenten, eller vad man ska kalla det, i fredags kommer ca 1500:- ryka. sedan måste jag ha råd att ta mig till stockholm i april också. vilket jag troligtvis inte kommer ha! mamma och pappa får betala annars tar jag livet av mig! samtidigt som det här måste betalas, är jag i STORT behov av nya kläder, så jävla mycket som behövs. och sedan om jag skulle till norge också. ser inte ut som att jag har råd med det. men jag vill verkligen. fan, varför är man inte miljadär för? ;____;

http://my.ynet.co.il/short/content/2008/sexyMan/day55.html
rösta fram bill till världens sexigaste man 2008. klicka på bilden på honom och sedan den avlånga saken där under. (y)

Inga kommentarer: