lördag 23 februari 2008

lördag




jag ska SÅ gifta mig med honom. han är tamejfan helgens höjdpunkt. + att han var fett söt idag på melodifestivalen. haha! <3 tittade tillsammans med mamma, morfar, marcus och hanna. brukar annars inte titta på melodifestivalen och sådant på helgerna, men det var mysigt att titta tillsammans med familjen, som förr. åt glass, godis och chips till, och hade allmänt trevligt. nu orkade jag dock inte sitta kvar där uppe, så jag satte mig vid datorn igen. hängde inte riktigt med i deras snack. haha! antar att jag kommer sitta här resten av kvällen och natten. idag är det en sådan kväll när jag känner att jag inte vill sova, med tanke på att det är söndag imorgon! jag orkar inte med en ny skolvecka. jag vill bara ha lov och sova bort hela dagarna. humpf. aja, puss på björn iallafall.

Inga kommentarer: