torsdag 28 februari 2008

torsdag

varför existerar matte? vi har prov imorgon, på någonting som jag inte fattar ett skit av. och inte kan terras förklara eller få mig att förstå heller. jag vill och måste verkligen få VG, för jag vill verkligen höja mig i matte den här terminen. och när vi ändå talar om skolan, hur kommer man ens på tanken att tvinga massa elever att simma sexton längder i ett badhus? för det första så tycker jag inte om att visa mig i bikini, och för det andra så är simning sjukt tråkigt. när vi dessutom var tvungna att stanna en halvtimma för länge efter våran skoltid, gick jag och lollo därifrån och tog bussen hem, trots att terras och nils försökte stoppa oss. skolk? som terras kallade det. man kan inte skolka från någonting som är ens egna fritid. jag orkar inte skolan. framför allt så orkar jag inte med franska + matteprov imorgon. jag borde plugga, men istället diskuterar jag bill kaulitz med josefine. men hellre det. godnatt.

Inga kommentarer: