söndag 17 februari 2008

söndag

nu har jag glömt skriva på ett tag igen. som vanligt. haha. söndag idag. vilket betyder att det är skola igen imorgon! ångesten är här som vanligt, och jag har inte kunnat koppla av på hela dagen! jag kan verkligen inte koppla av på söndagar, och det beror väl antagligen att jag går runt med tanken på att det är skola i bakhuvudet hela dagen. men ändå. tittade precis på tokio hotel live på MTV. samma som det var förra gången, bara lite andra videor. dock något störande att de tog både ready set go och übers ende der welt, och på rad dessutom. menmen, det var trevligt iallafall.

var på tokio hotel kväll, eller vad man ska kalla det, hos josefine i fredags. sjukt kul. <3 åkte in till stan och träffade neda, tessah, rach, lotta och josefine. sen kom även felicia och elin. vi åkte till kungälv där vi käkade på donken och var på ica maxi. yeah. sen åkte vi hem till josefine, och hade allmänt trevligt :> tittade på alla TH-dvd:er och lite sånt där. sjöng somfan, och ja hade allmänt kul helt enkelt. det var skönt att vara med folk som man kan vara sig själv med för en gångs skull. jag åkte hem vid tolv någon gång, för jag fick inte sova över för pappa. ;_; haha. cp! men men. mer detaljer finns på bilddagboken. tack för en sjukt trevlig dag/kväll. <3

imorgon får jag pengarna för barnvakteriet. 200:- , inte så mycket dock, men jag och louise fick ju dela på de 400:- som jag egentligen skulle fått. men det duger. växlade även mina euro till 230:- och så får jag 600:- som är min månadspeng på onsdag. jag vill shoppa, men jag måste spara pengar till allting ;_; gah. pallapallapalla. gör mig rik. pappa hämtar mig snart. vi ska kolla på film ikväll, som vi gör varje söndag vi är hos honom. sedan tänker jag skriva fanfic halva natten. glöm att jag tänker lägga mig tidigt för att det är fucking skola imorgon. rädda mig.

skriver mer imorgon om jag överlevt skoldagen.

Inga kommentarer: