tisdag 19 februari 2008

tisdag

skola idag då. lovet har tagit slut. redan. jag orkar inte med skolan. har som tur var knappt några läxor denna veckan, så slipper sitta och plugga iallafall. dagen idag gick, faktiskt ganska snabbt. iallafall för att vara tisdag. tisdagarna är den värsta dagen. började med matte, jag och louise kom försent. men lektionen gick ovanligt fort. sedan var det språk! det är sjukt hur mycket ångest jag har innan det alltså. louise skulle varit med på min franska idag egentligen, men hon fick inte för läraren. fyfan. började med ett arbete där idag iallafall = inga läxor enda tills vecka 10. om hon inte klämmer in några extra, för att typ plåga oss eller någonting. skulle fan inte förvåna mig. hon är dum i huvudet. jag ska iallafall skriva en intervju om celine dion på franska. haha! får se hur det går. för övrigt hade vi bara matte, musikteori och EA resten av dagen. helt okej. var med lollo idag efter skolan. vi tittade på andra avenyn och jag tittade på gossip girl. lika bra som vanligt! :> imorgon är det onsdag. har bara två lektioner, och sedan elev där jag gör arbete om tokio hotel. sedan slutar vi halv två. och ska träffa joss och lotta i stan efteråt. det blir trevligt somfan! :*

jag skulle inte sagt någonting, döda mig.

Inga kommentarer: