lördag 23 februari 2008

lördag

klockan är lite över tre, och jag har redan hunnit med att vara inne i stan, fika med mamma och morfar och kollat ett avsnitt av andra avenyn som gick i repris på tv. rekord förfan. i vanliga fall brukar jag knappt ha ätit frukost vid den här tiden, och ännu mindre gjort mig i ordning. menmen. det är skönt att ha hela dagen framför sig, även fast jag inte har några speciella planer inför dagen/kvällen. morfar är här, och vid typ fem kommer marcus och hanna och då ska vi äta middag, och sånt. annars vet jag inte vad jag ska göra. får väl hitta på någonting! men som sagt, var inne i stan en snabbis förrut. jag och lollo åkte in vid kvart över tolv, och tog tåget som gick hem en timma senare. vi träffade gubben som skulle köpa tokio hotel-biljetten åt sin släkting, så nu är jag 680 kronor rikare. känns skönt! fast jag köpte pringels, cola och bravo, så lite pengar gick åt på det. (y) haha! intresseklubben antecknar, right?

Inga kommentarer: