fredag 22 februari 2008

fredag

äntligen fredag. sjukt skönt med helg, även fast jag antar att denna helgen kommer gå minst lika fort som alla anadra. om inte fortare, med tanke på att jag verkligen verkligen inte vill att nästa vecka ska komma. idag var louise sjuk. lite tråkigt sådär utan henne i skolan. men men. vi skulle åkt till sjövik ikväll egentligen. men där sprack ju dom planerna. men det skulle nog ändå inte gått, med tanke på vädret. det är verkligen storm ute, och så regnar det. jag behövde typ inte gå hem, det var som om jag flög. haha! gick i medvind. ikväll vet jag inte vad jag ska göra riktigt. antagligen vara hemma och ta det lugnt eller någonting. det är så jävla äckligt ute, har ingen större lust att gå ut. förrutom för godis då. haha. eh, ja!

förlåt att jag inte blev den du ville att jag skulle bli.
förlåt för att jag misslyckas hela tiden och får dig att
önska att jag aldrig blivit född. du behöver inte säga någonting.
jag hatar redan mig själv tillräckligt mycket.
men jag orkar inte låtsas. ich brech aus.

Inga kommentarer: