måndag 22 oktober 2007

måndag.

kom precis hem från skolan. denna dagen gick faktiskt ganska fort. hann typ inte ens tänka att jag ville hem, förräns dagen var över. mitt NO-prov gick inte så vidare bra. inte som jag hoppats på. men jag får väl skylla mig själv lite, pluggade inte så mycket som jag borde gjort. menmen. denna veckan har jag beestämt att jag ska börja satsa mycket på skolan igen. i början av terminen gick allting bra och jag pluggade i stort sett jättemycket varje dag. men nu har jag typ, kommit av mig. -.- men ska börja igen den här veckan har jag tänkt. idag måste jag plugga typ hela dagen. har den där äckliga franska skrivningen imorgon, som kommer gå åt helvete! sen har jag även matte jag måste göra tills imorgon också. jag orkar inte. men jag .. får väl göra det ändå! för övrigt har det inte hänt så jättemycket intressant idag. var på nova idag igen, och det var faktiskt kul. fick reda på att vi ska till vattenpalatset och ha simträning och livräddning på torsdag också. gah, nejtack! palla att jag säkert bara kommer göra bort mig, eftersom jag inte kollar under vattnet i bassäng. HAHA! menmen .. idag är jag och christopher ensamna hemma hela kvällen och natten. 8D mys, fast jag antar att jag kommer sitta hela kvällen vid datorn typ. men det är bara trevligt så jao! plus att tiden går sjukt fort, bara för att kommentera. O_O det är helt sjukt. snart är det en vecka sen jag klippte mig. O__O gud, det känns som det var igår. och jag börjar få lite panik när det gäller tyskland nu också. jag har ingen jävla aning om vad jag ska ha på mig på konserten eller någonting, eller vad jag ens ska ha med mig. anmtar att jag får bestämma mig snart, så det inte blir så stressigt precis innan. vet inte om jag ska ha TH-tröja eller inte? tror faktiskt inte jag ska ha det, men jag vet inte. Hilf mich? 8D 11 dagar tills vi åker nu. helt sjukt. O_O men nu ska jag inte tjata mer, har skrivit hur mycket ointressant som helst nu, men nu ska jag vara duktig och plugga nästan hela dagen. -_- rädda mig.

Inga kommentarer: