onsdag 31 oktober 2007

onsdag.

dom senaste dagarna har inte hänt alls mycket. jag skrev ett inlägg igår, men det la jag inte in. jag orkade inte. skrev inget intressant ändå. och under gårdagen hände inte mycket intressant. jag satt vid datorn nästan hela dagen, och hyrde filmer med mamma och christopher. men det blev inte att vi tittade på någon, ska väl göra det snart antar jag. 8D sen har jag färgat håret precis. permanent den här gången! så jobbigt att färga om hela tiden. mörkbrunt blev det. men det nästan halvt på gränsen till svart. men det blev bra. egentligen skulle jag varit hos my nu, om jag inte hade varit så dum i huvudet att jag inte beställde bussbiljetter i tid. det är fortfarande inte försent att åka imorgon. men det känns faktiskt lite onödigt att betala 300 kronor, för att vara där en dag längre. även fast jag vill vara med henne. nu kan jag ju inte sätta i hårfärlängingar och fixa ränder och sånt, innan tyskland. men, det får fixa sig på något sett. kanske hinner köpa löshåret när jag ändå är i stockholm på fredag, för att låna my's nitskärp. trevligt trevligt.

jag kan inte förstå att jag åker på lördag. jag började räkna ner dagarna när det var 57 kvar, och nu åker jag om några få dagar liksom. det är svårt att förstå! och jag blir bara mer och mer nervös ju fler dagar som går, även fast jag inte kan fatta att jag ska se dom igen. fjärde gången jag ser dom i år, om jag räknar med alla gånger jag träffat dom också. det är helt sjukt. O.O sen är det EMA imorgon också. det är jag faktiskt också nervös över! alltså, jag är så töntig. haha. men det kommer kännas så konstigt att se dom på svensk tv. och jag hoppas verkligen att dom vinner. för deras skull. det skulle vara så underbart att se dom så glada igen. på sin egen tv liksom. dom måste vinna, dom SKA vinna.

nu tror jag att jag ska titta på någon film eller någonting,
eller kanske packa färdigt,
jag orkar inte göra något kul. -_____-
inga roliga människor hemma ju,
men.
puss.

Inga kommentarer: