söndag 21 oktober 2007

söndag.

Jag tänkte att jag skulle skaffa mig en blogg. iof har jag haft två stycken innan, men det har bara blivit att jag har glömt att skriva eller något sånt. men jag tänkte att jag skulle börja skriva regelbundet här i, om jag kommer ihåg, och om någon orkar läsa! haha. Idag är det två veckor kvar. Exakt! det är helt sjukt. jag började räkna ner på 57 dagar eller någonting sånt, och det känns som det var igår. allting har gått sjukt fort. O.O bara en vecka kvar i skolan nu också, sedan är det lov, och på lovet åker jag. sjukt. <3 hoppas bill blir frisk snart också. stackarn.
menmen, idag har jag inte gjort någonting. jag och lollo tänkte åka till stan, men det var lite försent påkommet, så det blev inte så. Jag borde egentligen plugga franska, i och med att vi har någon ful skrivning på tisdag. men jag orkar verkligen inte. jag vet att jag kommer ångra mig, men jag har ärligt talat ingen ork. Dessutom vet jag inte hur jag ska plugga heller, har inte kvar alla anteckningar från sjuan som man antagligen behöver. palla. höhö, jag har typ ingenting intressant att skriva för tillfället. men jag ska försöka skriva här varje dag, så ni kan ju läsa om ni känner för det. 8D

Inga kommentarer: