tisdag 23 oktober 2007

tisdag.

denna dagen var tråkig. franska skrivningen gick okej. jag kom ihåg det jag ville komma ihåg, men skrev typ bara ett och ett halvt a4. utan att skriva på baksidan. om hon jämför mig med alla andra mvg-barn i min franskaklass kommer jag lätt få IG. menmen, får väl hålla tummarna på att det går bra! 8D annars har det inte hänt så mycket idag. har typ bara suttit vid datorn, kollat på tv, och bada. därför har jag inget intressant att skriva! imorgon har jag bara hemkunskap och elevens val. fett skönt. dessutom ska jag rida efter skolan. jag orkar inte. men ja!

du är så jävla äcklig och ful, och jag hatar dig så jävla mycket. har fan bara lust att .. ja, göra någonting. du är fan inte värd det. du är inte värd ett jävla piss. du är bara allmänt äcklig. fyfaa-an!

Inga kommentarer: