måndag 22 oktober 2007

måndag.

har typ pluggat hela dagen. eller, pratade med my länge, och satt vid datorn lite från och till. men annars har jag pluggat mestadels av dagen. har skrivit en text i franskan nu som jag ska försöka memorera så jag kan skriva liknande imorgon på skrivningen. jag har iof inte gjort klart matten, men jag orkar inte! jag får prata med terras, och hoppas att hon förstår. haha! palla att jag bara skriver om skula och massa plugg här! ._. nu har jag raderat alla mina egna bilder jag tagit på tokio hotel, från bilddagboken. förrutokm typ tre bilder från konserten. känns typ skönt att mina bilder inte ligger inne internet längre! även fast det bara var mina vänner som kunde se dom på bilddagboken. men jag är vän med så jävla många och ja. får se om jag lägger ut några från konserten om två veckor! kanske typ några stycken eller någonting, jag får se! :3 also, det är inte långt kvar nu. och jag är typ upptagen enda fram tills jag åker känns det som. denna veckan ska jag plugga en hel del och försöka få bra resultat på matteprovet på fredag. sen ska jag även rida på onsdag tror jag. i helgen vet jag inte, mer än att jag ska till pappa. sen nästa vecka på lovet måste jag åka in till stan och köpa lite grejer jag behöver innan tyskland. någon dag skulle jag även gå på bio med josefine och massa folk. :* och så på torsdagen är det ju EMA! då måste jag sitta hemma under kvällen. mwah, och på fredagen åker jag skittidigt på morgonen till Amy. sen åker vi ju. så jag har inte så jättemycket tid på mig kvar innan jag åker. får börja planera vad jag ska ha med mig och såna saker nu, känner jag! död. jag orkar verkligen inte gå till skolan imorgon. franska typ hela förmiddagen, den där fula skrivningen! och sen typ engelska och musik också. jag pallar inte! >__> iof brukar tisdagarna gå ganska fort, men jag orkar ändå inte. nu är klockan snart tolv, och jag funderar på att gå och lägga mig. jag är inte ett dugg trött, men om jag ska försöka bli av med min förkylning, och typ hinna träna på franskan ikväll, så borde jag väl gå ifrån datorn nu åtminstonde. imorgon ska jag försöka skriva om lite mer intressanta saker, än typ, skolan och läxor! ._. puss&godnatt.

Inga kommentarer: