torsdag 25 oktober 2007

torsdag.

skrev ingenting igår. orkade inte. hade hemkunskap enda fram till maten. gjorde laxsoppa. EUH! och paj. jag och lollo tog typ ingen äppelmos i våran paj, så vi fick bara pajdeg. men det var fett gott med vaniljsås. 8D haha! sen efter det gick jag hem, och pluggade matte i typ två och en halv timma. sen gjorde jag inte så mycket mer under dagen. och idag har jag inte gjort så mycket mer än att plugga lite matte också! var på vattenpalatset idag med. tänkte inte bada först, men sen bad jag mamma köra upp badkläder till mig, och så var jag med ändå! haha. men jag gjorde inte livräddningen med dockan. imorgon har vi prov igen. vi hade fan matteprov alldeles nyss. jag förstår inte vad terras tänker med. hur fan ska man hinna lära sig ett helt nytt område i matten, på ungefär en vecka? jag pallar inte. så jävla mycket i skolan nu, och dessutom har jag ångest inför gymnasiet och allt det där. jag orkar inte ens engagera mig i skolan. har bara lust att skita i allt. det ska jag inte göra, men det är så det känns. imorgon är det lov iallafall. så jävla skönt. OCH JAG ÅKER PÅ LOVET! jag ska se tokio hotel nästa vecka. det känns så sjukt. nästa vecka. ska jag se dom igen. jag kan inte fatta det. det är overligt. dessutom sa pappa att nog garantin på min ipod finns kvar. så jag kanske kan få den fixad. JATACK! fuck att jag inte hinner få den innan tyskland. ;_; det var ju lägligt att den skulle gå sönder nu. menmen, orkar inte ens skriva, för jag känner att jag bara skriver om antingen skolan, eller tokio hotel här. intressant? nej. hejdå.

Inga kommentarer: