söndag 21 oktober 2007

söndag.

gah, idag har jag inte gått mycket gjort. suttit vid datorn hela dagen nästan. men har iallafall städat klart mitt rum. :3 haha. och bakat kladdkaka! fick även reda på att jag fått 1000 kronor inringda på mitt konto. min ekonomi kanske inte är så kass trots allt. allt som allt så tror jag att jag har 1800 kronor att ha med mig till tyskland. men så mycket kommer jag ju absolut inte spendera där. tror inte ens jag ska växla in allt. men wiho, nu har jag råd med bill-tröjan. men jaja, det får jag vänta med tills jag kommer hem. 8D nu ska jag gå och äta kladdkaka och se om det är något på tv, annars ska jag sova tror jag. pallar inte sova egentligen, för då blir det måndag så fort. -__- jag orkar inte med skolan. speciellt inte med tanke på franska skrivningen på tisdag. får plugga hela dagen imorgon och hoppas på att det går okej iallafall. men nu ska jag inte tjata mer. vet inte varför jag skrev egentligen. 8D fick inte ur mig något intressant. HAHA. menmen.

glöm inte rösta på Tokio Hotel på alla ema-sidorna nu. massa gånger per dag.
det är inte lång tid kvar nu, och dom SKA vinna. så rösta rösta rösta!

puss&godnatt.

Inga kommentarer: