måndag 29 oktober 2007

söndag.

tänkte att jag kunde skriva lite här. bilddagboken och msn är ändå typ dött. bara aleksandra som är social och håller mig vid liv. maha! skrev btw ett fett långt inlägg i fredags, men det typ, dampade och försvann. så ja. menmen. har inte gjort så mycket i helgen faktiskt. har varit hos pappa, men har inte gjort så mycket speciellt. igår var jag och lollo i stan. köpte en t-shirt på gina tricot, leb die sekunde dvd:n och en tokio hotel tröja! höhö. 8D måste nog åka in någon mer gång innan tyskland och köpa lite mer saker, som kan tänkas behövas. iof kanske jag ska till my på tisdag. <3 men jao. idag har jag inte heller gjort så mycket. åkte med pappa och christopher till stan där christopher skulle spela innebandymatch. det var faktiskt ganska kul. även fast jag satt där bland alla skrikande mammor. och om jag hade stannat hemma hade det säkert bara blivit datorn hela dagen ändå. kollade på film sen också. mys! minns inte vad den hette, men den var bra. nu sitter jag med den bärbara datorn hemma hos mamma, sitter i ett litet hörn för mig själv på massa dynor. HAHA. funderar faktiskt på att sova, för det är så dött på msn och så. men jag orkar inte. tråk! jag tänkte skriva en mer seriös blogg, om lite saker jag "behöver" skriva om, men jag var visst inte på humör för det. har ingen större lust att lägga in denna bloggen egentligen, men shit the same.

Inga kommentarer: