fredag 4 april 2008

fredag

piercade mig igår. jag var jättenervös innan, eftersom så många personer sagt till mig att det gör jätteont. jag hade även hört från vissa att det inte skulle kännas någonting, men när jag satt där och väntade var jag medveten om att det skulle göra jätteont. dock blev jag överraskad. det kändes ingenting! jag såg när när han tog upp nålen och så kände jag någonting mot tungan, sedan var det klart. det blev jättebra. dock är min tunga hur svullen som helst nu, haha. så jävla fult. men det går väl över antar jag! :>

hade även engelska nationellt prov idag. läs- och hörförståelse. läsförståelsen gick faktiskt väldigt bra, men hörförståelsen gick verkligen inte bra. dom pratade jättefort och otydligt och man hann inte alls med. på vissa saker gissade jag t.o.m. men vi får se hur det går, hoppas att det gick någorlunda iallafall. jag har inte "råd" att sänka något betyg denna terminen! o_o hade även SO-prov som jag pluggade till hela onsdagen coh hela dagen igår, och allt pluggande lönade sig. för provet gick jättebra! första gången på länge jag känner att jag verkligen kunde allting på ett prov. trevligt trevligt. för övrigt har det inte hänt så himla mycket idag. lollo kom till mig på eftermiddagen och stannade tills på kvällen. vi gjorde inte så jättemycket, men det var trevligt, as usual :*

jag orkar inte skriva något långt inlägg om känslor och shit nu, det har jag inte orkat på ett tag. känner att jag håller på att få lite bloggtorka! o.o' det är därför mina inlägg blir så meningslösa och tråkiga. jag tvingar mig själv att skriva, trots att jag inte känner för det. haha! får hoppas att det blir ändringar på det, så att jag känner mig lite mer motiverad för att skriva hedanefter.

Inga kommentarer: