torsdag 24 april 2008

torsdag


dagen började med ett nationellt prov i matte. mindre trevligt faktiskt. jag vet inte hur det gick, har faktiskt ingen magkänsla. dock tycker jag att b2 delen var lättare än b1 delen. om det är positivt eller negativt vet jag inte. b2 delen är ju för de högre betygen, men jag får väl vänta och se hur det går helt enkelt. annars flöt dagen på som vanligt. sprang gula slingan på gympan. jag slog mitt "rekord" från förra terminen. 24 minuter fick jag! dock hade jag kunnat få bättre om jag inte hade fått fucking håll. menmen. har fixat lite mer med löshåret jag köpte igår också. måste köpa lösa slingor och fixa också, så blir det lite snyggare. känns lite tråkigt att bara ha vanligt långt mörkbrunt löshår, men det blir bra. imorgon är det fredag, igen. och jag ska till pappa! tror jag ska åka till lerum efter skolan, och hänga med lollo när hon klipper sig. sedan på lördag ska jag till liseberg - premiäröppningen! bäst. jag ska köpa guldpass i år med. haha. ingen sommar utan liseberg. på söndag har jag inga planer. har en fett soft vecka framför mig. nästa alltså. på måndag ska man vara hemma och "jobba" för att tjäna ihop 100:- till något fattigt land = jag kommer inte behöva göra någonting. på tisdag ska min klass på bio = ingen skola alls. och på onsdag, torsdag, fredag är jag ledig. fett bäst.

well, jag känner inte för något vettigt inlägg idag. tyckte bara att det var dags för lite uppdatering med tanke på att jag inte har skrivit på ett tag. puss. och ignorera gärna att mitt hår är "lockigt" och ofixat på bilden ._.

Inga kommentarer: