fredag 11 april 2008

fredag

helg idag som sagt. sjukt skönt! jag försov mig imorse igen, det är nog inte bra för mig att ha dator till sent på kvällarna, nu när jag har min bärbara hos mamma också. haha. dock kom jag inte försent till skolan iallafall. skoldagen gick fort och på sista lektionen, bild, gick jag och lollo tidigare. vi sa att vi skulle iväg, men vi pallade bara inte vara kvar. skulle egentligen stuckit ut och joggat idag också, men tiden gick snabbt och jag hann inte innan pappa kom och hämtade mig! menmen, det får väl bli av nästa vecka istället. vi ska ju trots allt börja göra det regelbundet två dagar per vecka, så det går ingen nöd på mig. måste bara tilläga att det är så jävla skönt att det håller på att bli varmare ute! man känner verkligen det på kvällarna, och även under dagarna. man kan t.o.m gå utan jacka ibland nu ju. får hoppas att det håller i sig, och att det blir en bra sommar i år! men hur det än blir så ska jag och lollo göra denna sommaren till den bästa någonsin. right? ska köpa guldpass när liseberg öppnar till på köpet. jag känner att jag inte hade något vettigt att komma med nu, så jag skriver igen lite senare!

1 kommentar:

Anonym sa...

lätt att vi ska :*
vi ska göra allt som planerat.