söndag 13 april 2008

söndag

ännu en dag slut. seriöst, helgerna går överdrivet fort. har knappt hunnit göra någonting alls. igår ägnade jag nästan hela dagen till att sitta vid datorn. sen på kvällen gick jag och mötte lollo och sen sov hon hos mig. vi hade trevligt. gjorde inte så jättemycket speciellt, men som sagt, det var trevligt. sen idag har vi inte heller gjort någonting. stekt pannkakor, spelat in filmer och bara tagit det lugnt. klädde på mig vid sextiden eller något sådant. haha. jag tycker verkligen inte om söndagar! självklart blev det ingenting av pluggningen som jag lovat mig själv att ägna lite tid åt denna helgen. kommer få göra hemkunskapsprovet på onsdag antar jag, eftersom jag inte gjorde det nu i veckan. får väl ägna hela morgondagen och tisdagen till att plugga då. jag orkar inte, men jag har väl inget val. andra avenyn börjar om tio minuter och jag har sån jävla mensvärk att jag tror jag avlider. ska titta på film senare med pappa och christopher också. mys.

Inga kommentarer: