söndag 6 april 2008

söndag

okej, klockan är över sju och jag har inte klätt på mig än. jag har inte klivit upp ur sängen för något annat än middag och sådär. egentligen borde jag plugga mer än det lilla jag gjort idag, lägga kläder i tvätten och städa mitt rum. mamma har tjatat på mig hela dagen. men jag orkar inte ta tag i det. måste iallafall strax klä på mig och gå upp. ska träffa lollo, och vi ska gå till ica och köpa daimtårta. sen ska vi gå hem till henne och titta på andra avenyn. imorgon är det måndag och jag har lust att dö. min skolångest har börjat igen, och den är värre än någonsin. jag orkar inte med bloggen, och denna designen drog jag till med enbart för att jag blev sur och inte orkade bry mig. ska, om jag orkar skriva mer, nog övergå till blogg.se. men jag får se hur det blir.

Inga kommentarer: