onsdag 2 april 2008

onsdag

idag har jag ägnat i stort sett hela dagen till att plugga SO. pluggade 6½ timma, om inte mer, på raken, och ändå har jag inte ens läst igenom alla sidor än! o_o jag förstår inte hur jag ska kunna lära mig allting tills på fredag. speciellt inte med tanke på att jag inte lär ha så jättemycket tid imorgon eftersom jag ska pierca mig. menmen, det får gå som det går. idag slutade jag som sagt tio i tolv. hade bara hemkunskap och mentorsgrupp. på hemkunskapen gjorde vi olika sorters pannkakor. jag och lollo fick göra pannkakor med banan och varm chokladsås på. det var gott att äta med glass och chokladsås, när man tog bort banan! (y) däremot såg frida och alex's pannkakor lite mer, oaptitliga ut o_o usch. med kakao i. haha! well, har som sagt inte hänt något mer intressant idag. ska snart titta på top model, och sedan sverige pussas och kramas. björn ftw! :*

Inga kommentarer: