onsdag 16 april 2008

onsdag

ligger just nu i sängen. gick hem från skolan för jag mår inte alls bra. har blivit fett förkyld över natten, och jag är yr i huvudet. så som man känner sig när man är/håller på att bli sjuk. inte kul. fast om jag ska vara ärlig är det skönt att slippa skolan lite. har inte varit sjuk en enda dag denna terminen annars. vi hade engelska nationellt prov imorse - uppsatsen. jag skrev om min ipod. det gick inte alls bra, tror jag! jag märkte verkligen att jag inte mådde bra då. hade jätteont i huvudet och glömde massa ord och sådant som jag egentligen kan! o_o usch. men får väl se hur det går och hoppas på det bästa. jag är fett trött, tror jag ska sova lite snart. satt uppe sent igår kväll och var inne på chatten med tokio hotel. dock sög den. man märkte verkligen, som andra redan har nämnt, att frågorna var "anpassade" för USA. jag lovar att det var så sent för att tiden skulle passa USA också. jag pallar inte USA, det är för stort. det är för mycket. usch, nej! inte kul att bill inte var heller. vart var han? nej, nu ska jag nog lägga mig och lyssna på musik och sova lite!

Inga kommentarer: