söndag 9 mars 2008



klockan är kvart i tre, och egentligen borde jag kanske sova. men varför sova när man kan vara vaken? sova är rätt trevligt ändå. men som vanligt känner jag inte för det. då tar helgen slut alldeles för fort. det regnar ute, och alla människor runt omkring sover. jag har lust att gå ut och gå. jag vet inte varför. jag fick bara en plötslig lust till det. men jag tror inte jag orkar. sitter och pratar med michelle på msn! hon är sexihexi. <3 tror dock att jag ska sova snart. eller, sova och sova. det kommer väl bli så att jag ligger och lyssnar på ipoden en timma eller två innan jag väl somnar. men det är mysigt. var hemma hos lollo och tittade på melodifestivalen förrut. det var tråkigt. orkade inte bry mig särskilt mycket om vilka låtar som gick vidare eller inte. tyckte alla var rätt dåliga. vi hoppades på att björn skulle vara med, eftersom dom skrev att han skulle göra någon slags kupp i expressen? men han kom inte! bara typ någon sekund på slutet. menmen. det var trevligt iallafall. imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på. ska nog börja med att städa mitt rum iallafall. det ligger kläder på hela golvet. verkligen HELA! man kan inte sätta fötterna någonstans. usch! imorgon får jag fundera mer över det med motivering och fråga också. jag vill verkligen inte skicka in innan jag skrivit någonting som jag är 100% nöjd med. men jag börjar få lite smått panik nu. iochförsig är det elva dagar tills den sista dagen, men man vill ju inte vänta alldeles för länge. menmen .. nu säger michelle till mig att checka bdb. puss! :*

Inga kommentarer: