tisdag 4 mars 2008

tisdag

ja, och så har ännu en dag gått. det är nästan läskigt hur fort tiden går. denna skoldagen var faktiskt ganska trevlig. försov mig imorse, så jag gick direkt till andra lektionen - franskan istället. egentligen försov jag mig väl inte, men jag orkade inte göra mig i ordning så jag låg kvar i sängen istället. vårat franskaarbete, eller rättare sagt, våran intervju, ska vara klar att redovisas på fredag. jag förstår inte hur hon tänker. jag har inte ens översatt mitt till franska än, och jag kan verkligen inte. aja, får ta det senare eller någon dag. som vanligt skjuter jag upp allt, men jag orkar seriöst inte. dessutom kommer jag ingen vart anyway eftersom jag knappt kan ett enda franskt ord. menmen. idag är det gossip girl. har inte sett avsnittet från förra veckan än. dock har jag det inspelat så jag funderar på att gå upp och titta på det, innan klockan blir för mycket.
imorgon är det onsdag, kortonsdag för oss. slutar vid halv tolv. så jävla skönt. jag och lollo ska jogga elljusspåret, om det inte blivit några ändringar, också. vi har bestämt oss för att göra det varje onsdag. så jag hoppas att det inte regnar. haha.

btw, fjärde mars idag. om en månad är allt över. dagen som vi alla väntat på fulla med längtan, förväntan och ångest. det sistnämda kanske det bara är jag som känt, men i vilket fall. jag har börjat se det med lite andra ögon nu. jag ska se tokio hotel. för tredje gången live på scen, för sjätte gången live med mina egna ögon. det kommer bli så sjukt underbart. även om det inte känns så nu, så vet jag att det kommer bli det. när man väl står där! och så var det det här med meet'n greet också ja. jag har inte skickat in någon motivering än, och jag tänker vänta ett tag. vänta tills jag skrivit något jag är 100% nöjd med. man får bara en chans, och den tänker jag inte slösa bort för allt i världen. det är ingen idé att stressa. FRIDA's tävling tycker jag om jag ska vara ärlig, verkar lite .. jobbig? aja ._.

Inga kommentarer: