torsdag 20 mars 2008

torsdag

sitter här och försöker pilla i mig lite mat, vilket inte går särskilt bra om jag ska vara ärlig. jag äter knappt någonting längre och jag blir bara mer och mer kräsen. inte bra, jag vet. men jag kan verkligen inte äta om jag inte tycker om något. för övrigt var jag ju som sagt i stan med louise förut. det var trevligt. köpte inte så mycket den här gången! ett rosa linne bara, och en till tokio hotel special. trevligt trevligt. jag behöver sjukt mycket nya kläder. men tyvärr har jag inte råd med det pga allting jag behöver ha råd med nu de kommande veckorna. jag tänkte att jag skulle pierca mig i tungan när jag är där uppe också, först. där kan man ju ta utan att ha vuxens tillstånd, och jag får inte pierca mig i tungan för mamma och pappa. det ser enligt dom "billigt ut". usch! har velat ta hål där sen i sjuan nu, så någon gång ska det iallafall bli av. känns som att det håller på att bli en trend att pierca tungan. har jag fel? well, jag har iallafall velat det ett par år nu, så klandra mig inte. för övrigt är jag fett nervös inför, allting. eH, ja. ursäkta mina korta ointressanta blogginlägg, men jag tar ut min bdbabstinens här!

1 kommentar:

Anonym sa...

vart ska du pierca dig om man kan pierca utan vuxens tillstånd? ;o