onsdag 5 mars 2008

onsdag

blev ingen jogging idag heller. vi är bäst på att skjuta upp saker. istället för att jogga och göra lite nytta, gick jag hem till lollo och bakade chokladbollar, vilket jag har lite ångest för nu. vad har hänt med mig? nyligen åt jag godis i stort sett varje dag utan att tänka på det överhuvudtaget. men det är väl bra att tänka på vad man stoppar i sig antar jag. jag ser bara fram emot allting mer och mer. det kommer bli sjukt kul att köa med michelle, och som det ser ut nu kommer allting bli perfekt :> nu ska jag fortsätta titta på top model.

och jag tänkte på en sak, ni som läser kan väl lämna en liten kommentar? vore kul att se vilka som läser.

2 kommentarer:

The BLONDE sa...

Hahah duktigt charlotte 8D
men jag skjuter ALLTID upp saker hahah x)

Anonym sa...

haha vi är bäst på att skjuta upp saker :)