måndag 24 mars 2008

måndag

hej. sitter hos my's pappa. jag kom hit i lördags, men planerna, eller vad man ska kalla dom, har blivit framskjutna av oss hela tiden. nu ser det ut som att det inte blir av förrän på onsdag. det snöar som fan ute! o_o seriöst, allting är vitt. det kom lägligt, perfekt. verkligen. vi har legat i sängen och tittat på pippi långstrump hela morgonen. vi tänkte även bada jacuzzi (stavning?) men båda gångerna vi fyllde den med vatten blev vattnet grönt. inte särskilt trevligt. igår var vi på stan, och jag köpte nya solglasögon, eftersom jag som är så jävla smart, råkade sätta mig på mina nya innan jag åkte i lördags. haha! kvällen jag kom sov vi i tält i my's lägenhet, och idag ska vi göra halsband. imorgon fyller my år och då ska vi fira hennes födelsedag med hennes familj och sånt där. mysigt. det känns inte som att jag ska vara här så länge, men det är så sjukt skönt att slippa floda lite. för övrigt är det vecka 13 nu, och jag antar att alla går och väntar på samma samtal. om jag ska vara ärlig har jag inte tänkt så mycket på det. jag är redan säker på att det inte kommer bli jag som får det där samtalet. men man är fortfarande nervös för vem det kommer bli. jag har inte ens skickat in till FRIDA-tävlingen än. o_o får göra det idag, och hoppas att det inte är försent, som jag antar att det är. nu ska jag gå upp till my och göra mig i ordning, och sedan ska vi åka hem till hennes mamma och baka och göra våra halsband.

Inga kommentarer: