onsdag 19 mars 2008

onsdag

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, veckorna går så läskigt fort. o_o Imorgon är det torsdag, och sedan är det lov. Jag åker till stockholm på lördag. Det kommer bli så otroligt mys, plus skönt som fan att slippa Floda i typ två veckor. Jag ursäktar min osocialhet här de senaste dagarna och skyller det på bilddagbokens nya design. Ärligt, jag har inte känt mig det minsta dragen till datorn efter designbytet. Det kanske var det här dagens svenska ungdomar behövde. Haha! Skämt å sido, tar dom inte tillbaka den gamla designen funderar jag på att dissa bilddagboken helt. Får se hur det blir med den saken! Imorgon har vi NOprov. Evolution! Vi har fått 10 instuderingsfrågor och sedan kommer provet bestå av 4 stycken av dom. Dock vet vi inte vilka. Men jag kan det hyfsat bra, och så har jag skrivit in svaren på min ipod! Haha. Troligen första gången jag fuskar på det sättet på ett prov. Men jag orkar inte plugga mer nu, och jag orkar ärligt talat inte bry mig. Har andra saker som känns viktigare att tänka på just nu. Som vad jag ska ha med mig till stockholm till exempel. Kommer bli en väldigt stor packning med tanke på hur länge jag ska vara borta! Men det får funka. Dessutom lär jag få plugga en del när jag är där ._. Har tre prov den veckan jag kommer hem som jag måste göra! jag_orkar_inte_skolan. Skickade även in min motivering idag. Känns lite lagom.. läskigt. Lite sent, så det blev nästan att jag slängde ihop någonting. Nej, så ska jag väl inte säga egentligen, jag är nöjd skrivmässigt med det jag skrev. Dock skrev jag ignet orginiellt som kommer sticka ut från mängden, men det får gå som det går. Vinner jag, så vinner jag! Orkar inte tänka så mycket på det heller för tillfället. Just det, jag tänkte. De säger att vinnaren kontaktas per telefon under nästa vecka, men det fanns inget fält att fylla i telefonnummer eller liknande, så jag skrev med det i motiveringen. Någon annan som gjorde så? o_o haha! Jag är medveten om att denna bloggen blev väldigt rörig och osammanhängande, men det blir så när man inte skrivit så på ett tag. Ska bli mer aktiv nu, jag lovar! Nu ser jag att klockan blivit nio, så nu ska jag förflytta mig till tv:n och top model. Imorgon ska jag in till stan med lollo. Puss!

Inga kommentarer: