måndag 3 mars 2008

måndag

så var helgen över igen. jag orkar ärligt talat inte. jag orkar inte engagera mig och vara lika aktiv i skolan som jag egentligen vill och borde. jag har ingen ork, och absolut ingen motivation. och helgerna tar slut snabbare än man hinner blinka. dock var det hur fint väder som helst idag, och det får en på lite bättre humör. solen sken, och man kunde vara ute utan jacka. jag och lollo gick ut på rasterna och satt i solen. det var mysigt. annars har det inte hänt så mycket idag. lollo kom hit och tittade på andra avenyn och nu sitter hon och tittar på något program med mamma. haha. imorgon ska hon till tandläkaren, så jag kommer antagligen vara ensam, för jag orkar inte alla andra människor. jag orkar inte. jag har lust att stanna hemma, jag tror ärligt talat att jag håller på att bli sjuk. men samtidigt vill jag inte missa för mycket av skolan. igår kväll när jag låg i sängen och smsade med zara blev jag helt snurrig. jag vill bli sjuk på ett sätt, men ändå inte. jaja. får se hur det blir. jag har ingenting att skriva. jag orkar inte :>

Inga kommentarer: