måndag 31 mars 2008

måndag

det är måndag idag, och jag borde ha varit i skolan. men det var jag inte. istället låg jag hemma i sängen med datorn i knät hela dagen. men det var skönt. jag orkade bara inte. egentligen skulle jag inte vara här nu. egentligen skulle jag suttit i stockholm och varit glad, förväntansfull och nervös. egentligen.. allting ändrades så snabbt. jag hade haft en aning om att detta kunde ske, men jag hade ändå inte trott att det skulle bli såhär. men det är bara att acceptera. att ställa in turnén var det bästa de kunde göra för bills skull. och kanske även för de andras. en lång paus kan inte skada! speciellt inte med det hektiska liv de lever. just nu är jag bara så jävla rädd för vilket det nya datumet ska bli ._. jag börjar ju gymnasiet i agusti, och möjligheten att ta ledigt kommer inte alls vara lika stor där som det är nu. speciellt inte precis i början! suck. får hopppas att jag har turen på min sida den här gången helt enkelt.

för övrigt åkte my hem i lördags. hela denna veckan med henne har varit bäst. och jag saknar henne och allting i stockholm så sjukt mycket redan! <3 jag skriver om allt vi gjort och sådant där imorgon eller något, för jag orkar inte det nu!

imorgon ska jag för övrigt pierca tungan! det förvånar mig att mamma och pappa gick med på det till slut. just nu är jag bara nervös inför att det ska göra ont! o_o jag brukar inte vara såhär nervös innan jag ska pierca mig. och jag hoppas att det inte blir värre än jag tror. haha! men det ska nog gå bra. imorgon vid den här tiden är det gjort, och jag kan inte för allt i världen tro att jag kommer ångra mig. det är värt den smärtan man känner för stunden (yy) ska träffa michelle i helgen med. vi hann ju inte träffas när jag var i stockholm, så det blir trevligt! <3

någon som vet något om tjejen på bilden btw?
bilden gör iallafall jävligt ont att titta på.

Inga kommentarer: