måndag 10 mars 2008

måndag.

måndag. en ny vecka och nya grejer att ta tag i. dock har vi volleybollturnering halva dagen imorgon och studiedag på fredag. så det blir inte så mycket skolarbete att göra denna veckan. men jag tänkte fråga om det är någonting jag kan jobba extra med, för jag måste verkligen få ledigt i april. o_o jag vet ärligt talat inte vad jag gör annars. just nu har jag bara lust att ta en paus från allting. ta en paus från datorn och bara leva, utan tokio hotel och all hysteri. nu syftar jag inte på deras musik utan all jävla kaos som verkar ha uppstått. speciellt runt köningen. att det skulle bli kaos förstod jag redan från början, men att det skulle bli sånhär hysteri? noway. jag orkar inte med det. visst, jag tänker inte offra min plats på konserten för att jag inte orkar med hysterin, jag tänker "kriga" exakt lika mycket som alla andra om det är det som behövs. det lär bli en hel del bråk i kön. garanterat! själv önskar jag att alla bara kan ta det lugnt och ta det som det kommer. alla vill att detta ska bli så bra som möjligt. låt det bli det istället för att förstöra dagen. nog pratat om det! imorgon ska tydligen hela våran gamla klass till hästhagenskolan och fika med rigmor. hon hade antagligen kommit till våran skola när jag och lollo var hos tandläkaren och berättat det. haha, jag tål inte människorna som ska vara med. dessutom kommer vi vara tvungna att gå direkt från allé till hästhagen. så man kommer inte hinna fixa i ordning sig eller någonting sånt. jag kommer vara fail som fan! seriöst, jag ursäktar alla enormt tråkiga inlägg jag skrivit på sista tiden. men jag orkar inte bry mig för tillfället. jag ska förbättra mig, jag lovar!

Inga kommentarer: