fredag 21 mars 2008

fredag

snart ska jag gå och lägga mig. måste gå upp ganska tidigt imorgon. min buss går tjugo i tio från göteborg, men med tanke på att mitt hår lär faila som fan behöver jag gå upp i tid. dessutom kommer jag behöva checka min packning en extra gång också, med tanke på att jag är ute i sista stund med den som vanligt. jag har två stora väskor med mig och en typ axelväska! o_o jag kommer se ut som värsta freaket som går runt med det ensam där. men sovsäck och liggunderlag och alla saker jag har med mig för att hålla mig varm, eller vad man ska säga tog en jävla plats. nu får vi bara hålla tummarna för att allt går som vi vill också! ska bli jävligt kul att träffa my iallafall. vi har inte träffats sen januari, och det känns som en evighet. jag saknar henne som fan! <3 ska bli kul att träffa michelle för första gången med. (y) och alice såklart. gick till statoil och ica med lollo förrut. sjukt jävla kallt. och psykopaten var där, såklart. han är ALLTID i ica när vi är där. han vill oss någonting! så sjukt obehaglig är han. well, köpte kakor och cola att ha med mig på bussen imorgon. har även bestämt mig för att plugga en del, det tar ju så lång tid. så varför inte ägna tiden åt något vettigt? >:D

för övrigt har jag en konstig känsla i magen. jag vet inte vad det är, eller varför jag känner som jag gör! men det är, obehagligt.

detta lär bli mitt sista blogginlägg på några veckor framåt, om jag inte hinner skriva någonting innan jag åker imorgon. när jag kommer hem har jag sett tokio hotel igen. det känns sjukt och overkligt. jag kan inte förstå att dom kommer hit ännu. men bra, det kommer det bli. nu får vi hålla tummarna som fan på att bill blir frisk också. men jag tvivlar på att han inte blir det.

ni får ha det så bra, ifall vi inte hörs mer innan, och glad påsk. puss!

Inga kommentarer: