söndag 16 mars 2008

söndag

så var helgen slut igen igen. tillbaka till skolan imorgon. jag orkar inte. på något konstigt vis har det känts som att det är lov, hela denna helgen. jag vet inte varför? kanske för att det är folk här, som det inte brukar vara särskilt ofta. jaja, skönt har det varit iallafall. sluppit skolångesten för ett litet tag. idag vaknade jag fett tidigt för att vara mig. simon sprang runt utanför mitt rum och pratade och lekte. rätt skönt iof, för hann göra mycket innan dagen tog slut. åkte in till stan med louise och köpte lite behövande grejer - t-shirt, tjocktröja och solglasögon. köpte även tokio hotel specialen som jag inte hunnit eller orkat åka in och köpa tidigare :> så det var trevligt. har även varit sjukt varmt idag. kunde gå utan jacka och med uppknäppt tröja i stan och ändå tycka det var varmt. hur skönt som helst. mer värme tack! gick även ut lite senare och tog lite kort. mysigt mysigt! och igår var det som sagt melodifestivalen, som ingen kan ha missat vid det här laget. björn var bäst fosho! ovanligt? nej! och att charlotte perelli vann var inte särskilt oväntat. jag har trott ända sen jag hörde hennes låt för första gången att hon skulle stå som vinnare. och jag har faktiskt inget emot det. hennes låt var en av dom bäst, även fast ingen av låtarna riktigt är av min musiksmak. haha! vi får väl se hur det går för sverige i belgrad nu då. som ett plus i kanten bara, jag åker till stockholm om mindre än en vecka! min mage gör uppror. o_o

zara - tack för dina sms inatt. det värmde och torkade tårarna för en liten stund iallafall. <3

langar bild på det jag köpte förrut

1 kommentar:

Anonym sa...

du är kärlek charlotte <'3
tack för att du alltid räddar mig :*